Informatii, Uncategorized

Livrare & Retur

Procesul de Livrare și Plata Produselor

Livrare prin Curier Rapid:

Comenzile plasate și confirmate zilnic până la ora 14:00 vor fi expediate din depozitul nostru în aceeași zi și vor ajunge la dumneavoastră în maxim 24 de ore lucrătoare (de obicei, în a doua zi lucrătoare).

Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi confirmate și expediate din depozit în a doua zi lucrătoare.

Transportul este GRATUIT oriunde în țară pentru toate comenzile cu o valoare mai mare sau egală cu 1290.90 lei.

Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 1290.90 lei, se aplică o taxă de livrare de 20 lei pentru toată țara și de 20 lei pentru livrarea în easybox cu Sameday sau FANbox cu Fan Courier.

Modalități de Plată

Valoarea comenzii poate fi achitată curierului la primirea coletului (plata ramburs) sau online prin card de credit/debit. Comenzile livrate în easybox pot fi plătite doar cu cardul online în momentul finalizării comenzii pe site.

Returnarea Produselor

Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, care reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor cu profesioniștii, vă oferim acesta adresa de email retur@ punctino.ro pentru exercitarea dreptului de returnare a produselor în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii comenzii de pe site-ul nostru.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original, fără semne de uzură sau modificări fizice (lovituri, zgârieturi).

În cazul în care solicitați rambursarea banilor, aceasta se va efectua numai după primirea coletului și verificarea conținutului acestuia.

Responsabilitatea transportului de retur revine în totalitate clientului (vă rugăm să evitați utilizarea Poștei Române).

Contravaloarea produsului va fi returnată de către punctino.ro prin virament bancar din contul punctino.ro în contul clientului (tranzacția se va procesa în termen de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a face returul, dar nu mai devreme de data la care primim returul de la dumneavoastră).

Costul transportului pentru inlocuire este de 20 lei. Inlocuirea se face prin optiunea COLET LA SCHIMB. Clientul solicita o alta marime sau un alt model prin intermediul formularului de retur. La primirea coletului, va returna curierului produsele care nu se potrivesc si va primi coletul cu noile produse. Va achita taxa de 20 lei la curier o singura data.

Daca se opteaza pentru returnarea banilor se va retine costul de transport (20 lei-taxa de curier) si se va returna diferenta doar prin CONT BANCAR. Se va face o solicitare catre curier de ridicare de la adresa clientului ( adresa la care a fost expediata comanda ), acesta urmand sa ridice produsele in functie de disponibilitatea acestuia, in termen de 1-3 zile lucratoare. La ridicarea coletului nu se va achita nici o taxa, transportul urmand sa fie scazut din contravaloarea produselor returnate.

ATENTIE! CERERILE DE RETUR DE BANI, COMPLETATE FARA CONT IBAN, VOR FI IGNORATE.

Returul se valideaza doar daca produsele sunt nefolosite si neuzate (rupte, spalate, patate, murdare si orice alt element care face diferenta fata de produsul nou care a fost livrat).
Restituirea banilor se face doar in momentul in care intram in posesia produselor si dupa verificarea lor in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul in care returnati partial sau integral comanda si doriti retur de bani, iar in comanda initiala ati avut transport gratuit, daca in urma returnarii valoarea comenzii initiale scade sub 100 de lei, se vor retine din returul banilor transportul dus (20 lei) si intors (20 lei).

Returul se valideaza doar daca produsele sunt nefolosite si neuzate (rupte, spalate, patate, murdare si orice alt element care face diferenta fata de produsul nou care a fost livrat). In cazul in care produsul prezinta defect/e sau deteriorari ce nu tin de client ( de exemplu: transport inadecvat de la curier sau alt motiv), ne angajam sa furnizam produsul/ produsele conforme clientului, costurile transportului fiind suportate de catre punctino.ro. Clientul are obligatia sa ne informeze in scris sau telefonic cu privire la probleme pe care le intampina, pentru a putea solutiona.

Nu acceptăm colete cu ramburs din motive tehnice.

Indiferent de motivul returnării, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor, vă rugăm să ne furnizați un cont IBAN în RON; aceasta este singura modalitate de plată posibilă.

Neridicarea sau refuzul repetat al coletelor comandate va fi considerat abuz, iar compania noastră își rezervă dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.